Translate This Page |
[News] Etyka
Autor: jaro60 dnia 26 maj : 08:02 Swieta racja. [News] Uzdrowiciel Autor: jaro60 dnia 21 maj : 13:23 I co na to Puste Obietnice,cos zapanowala dziwna c [ more ... ] [News] Normalność Autor: jaro60 dnia 21 kwi : 07:45 Dla mnie, to Tusk jak wroci do kraju to powiinien [ more ... ] [News] Wykład dr Zbigniew Stanuch "Golgota Kobiet - relacje więźniarek Ravensbrück Autor: Jan II dnia 14 kwi : 10:07 Bardzo przejmujący wykład. Ale mówienie o kobietac [ more ... ] [News] Paplecznik - czyli wTylewizji po Goleniowsku cześć 10 Autor: MW dnia 02 kwi : 16:27 Przegadane to . Podane w mało ciekawej medialnie f [ more ... ] [News] Sedno sprawy Autor: jaro60 dnia 17 mar : 13:16 Oczywista prawda.Tylko opozycyjni POpaprancy mowia [ more ... ] [News] Nobliści Autor: jaro60 dnia 28 sty : 08:01 SWIETA RACJA. [News] Ja nie mam czasu! Autor: admin dnia 17 sty : 00:45 Jasne że to nie tajemnica. Chodzi o radnego Czerw [ more ... ] [News] Ja nie mam czasu! Autor: MW dnia 17 sty : 00:18 " eden z radnych" - jak wiecie który to dlaczego [ more ... ] [News] Park 750 - lecia Goleniowa i konsultacje społeczne??? Autor: Jan II dnia 11 gru : 22:19 Uważam - w przeciwieństwie do Pani Muszyńskiej, że [ more ... ] |
GŁOS SZCZECIŃSKI Od poniedziałku zmieniła się organizacja ruchu na obwodnicy Troszyna, Parłówka i Ostromic. Zmiana organizacji ruchu podyktowana jest koniecznością wzmocnienia wiaduktu WD-1. W tym komunikacie nie ma nic nadzwyczajnego, jednak do prokuratury trafiło zgłoszenie o popełnieniu przestępstwa. Kilka tygodni temu ujawniliśmy, że wiadukt nad nowo wybudowaną obwodnicą w Troszynie koło Parłówka zaczyna się zapadać. Jeszcze nie został oddany do użytku, a już widać na nim pęknięcia. Pod wiaduktem wymalowano specjalne białe pasy, które mają pokazywać rozstępowanie się betonu. - Mogą być problemy nie tylko z tym jednym wiaduktem, ale również z właściwą jakością wykonania mostów na całej trasie - mówi Kazimierz Jan Solarz, który złożył w tej sprawie doniesienie do prokuratury kamieńskiej. - Z map geodezyjnych wynika, że jest tu około 6 m torfu, a wykonawca wbił pale na głębokość około 4 m. Nie ma żadnych wzmocnień. - Wpłynęło do nas zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa - potwierdza informację prokurator Bożena Krzyżanowska, szefowa Prokuratury Rejonowej w Kamieniu Pomorskim. - Czynności prowadzi policja w Kamieniu Pomorskim. - Prokuratura zleciła jedynie przesłuchanie osoby, która złożyła doniesienie - twierdzi sierżant Marta Kostur z Komendy Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim. Wiadukt w Troszynie przeznaczony jest do przejazdu nad nową nitką S3. Z naszych obserwacji wynika, że jest podmywany. W Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad uzyskaliśmy potwierdzenie, że wiadukt (jego formalna nazwa - WD1) wymaga wzmocnienia. Na pytanie, kto zapłaci za fuszerkę, uzyskaliśmy odpowiedź ze strony rzecznika oddziału GDDKiA: - Będziemy starali się wyegzekwować pieniądze od projektanta - poinformował nas Mateusz Grzeszczuk, rzecznik prasowy oddziału szczecińskiego GDDKiA. - Ciekawe dlaczego cała winą próbuje się obciążać jedynie projektanta - zastanawia się Kazimierz Jan Solarz. - Przecież wykonawca widział, że ma do czynienia z torfem, a inspektorzy nadzoru z GDDKiA też nie są ślepi. Czy chodziło o wykonanie inwestycji po najmniejszych bądź niemal zerowych kosztach? Wybrano już firmę, która będzie robić poprawki. Odcinek od węzła Parłówko do Troszyna został wyłączony z ruchu. - Pojazdy jadące do Świnoujścia skierują się z węzła Parłówko na rondo, wyjadą następnie z ronda wylotem w kierunku Kamienia Pomorskiego - informuje Mateusz Grzeszczuk. - Na skrzyżowaniu przed nowym wiaduktem nad linią kolejową w Parłówku skręcą w lewo w dawny przebieg drogi krajowej nr 3 przez Troszyn. Na skrzyżowaniu przed przejazdem kolejowym w Parłówku pierwszeństwo ma relacja Szczecin - Świnoujście, w związku z tym prosimy szczególnie kierowców jadących drogą nr 106 od strony Kamienia Pomorskiego o zachowanie szczególnej ostrożności. Pojazdy jadące od strony Świnoujścia wjadą na stary przebieg drogi krajowej nr 3 po przejechaniu mostu przez rzekę Grzybnica. Jaki jest oficjalny powrót na starą drogę? - Zmiana organizacji ruchu podyktowana jest koniecznością dokończenia prac w rejonie Troszyna, w ramach których zostanie wzmocniony wiaduktu WD-1 - mówi rzecznik GDDKiA. - Zakończenie robót planowane jest w grudniu tego roku. Po ich zakończeniu funkcjonujące od lipca tymczasowe skrzyżowanie w Troszynie zostanie zlikwidowane. Ruch wróci na cały odcinek obwodnicy, na której nie będzie już żadnych dodatkowych ograniczeń. mdr Więcej w dzisiejszym papierowym wydaniu "Głosu Szczecińskiego" informacja -LINK- Zapraszamy do zakupu i czytania tego poczytnego dziennika |
|