WiadomośćRusz tą dupę !
(Kategoria: Komentarz aktualny)
Dodane przez admin
wtorek 02 grudnia 2014 - 13:46:17


kaufland.jpegW dniu dzisiejszym jak i wczoraj tak się złożyło, że musiałem odwiedzić sklep Kaufland. Od dłuższego czasu wręcz nie cierpię chodzić do tego sklepu i to z wielu powodów. Uogólniając z powodu złej obsługi. A w związku z tym unikam tego marketu jak ognia. Pojechałem wczoraj po grzejnik elektryczny i dzisiaj ponieważ spodobał się innej osobie pojechałem po taki sam. Pierwsze co mnie z irytowało, to ciągłe szczekanie komunikatów do pracowników przez zamontowany tam system nagłaśniający. Praktycznie co chwilę rozlega się jakiś durny komunikat. Szczekaczki powinny służyć li tylko do informowania klientów, to po pierwsze. Po drugie w dzisiejszych czasach można pracownikom zakupić interkomy do kulturalnej komunikacji, aby nie zagłuszać choćby samego toku myślenia bzdurnymi komunikatami klientom robiącym zakupy. Po dokonaniu zakupu udałem się do Punktu Informacyjnego, gdzie chciałem pobrać Fakturę Vat na zakupiony towar. Bardzo przemiła młoda pracownica, miło się do mnie uśmiechnęła, ponieważ zapamiętała mnie z dnia wczorajszego kiedy, również pobierałem fakturę. Ośmieliłem się skomentować te ciągłe szczekanie z głośników ponieważ zauważyłem, że to właśnie między innymi te drażliwe komunikaty nadaje ta właśnie osoba. Uśmiechnęła się i bardzo grzecznie odpowiedziała,  "-  Proszę wybaczyć  i się na mnie nie gniewać ponieważ ja wykonuję tylko polecenia."



Odpowiedziałem, ze ja to rozumiem i do Niej nie mam pretensji, ale już do dyrekcji Kaufland mogę mieć. W między czasie kiedy czekałem na wypisanie faktury podeszła kolejna osoba po fakturę oraz następna osoba do zwrotu butów. Nagle wpada jak z pod ziemi jakaś blondyna (chyba jakiś menagier) i zwraca się przy mnie do tej jakże przemiłej Pani tymi słowy - "Rusz tą DUPĘ pomóc dziewczynom , bo same rady nie dają"
I tu nasuwa mi się pytanie. A można tak obcesowo do pracownika i to przy klientach? Chyba coś mi się wydaje, że nie można. Gdyby na mnie trafiło coś takiego, to miałbym wszystko gdzieś, a Pani manager dałbym do wiwatu. Po za tym Pani Menagier widziała, że obsługująca ma huk pracy i nie leży. A jeżeli tak się dzieje, to znaczy, że Kaufland najwyraźniej przymyka oko na takie praktyki kadry zarządzającej. A może się mylę? Ale odczucie takie mam.
Napisałem do Kaufland, w tej sprawie i czekam na odpowiedź.

Andrzej Bugajski
 



Źródło: Goleniów net - Portal Powiatu Goleniów
( http://www.goleniow.net.pl/news.php?extend.5138 )


Czas generowania: 0.0141 sek., 0.0025 z tego dla zapytań.